Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka Výrazný spot sa venuje fenoménu FOMO - cieľom je povzbudiť mladých, aby ho skipli a svoje peniaze využili radšej na to, čo im prinesie naozaj radosť. Marketing
Výkonnostný marketing 2025: Investície sú cielenejšie a merateľnejšie, menej priestoru ostáva na experimenty Odborníkov z branže sme sa pýtali ako sa vyvíjajú nálady zadávateľov smerom k výkonnostnému marketingu. Budú ich výdavky rásť alebo sú pesimistickejší? Marketing
STVR sa podľa Transparency International mení na hlásnu trúbu. Opozícia nedostala žiadny priestor Mimovládna organizácia zanalyzovala stredajšiu hlavnú spravodajskú reláciu verejnoprávnej televízie. Podľa TIS bola zostavená najmä z pozitívnych správ o ministroch a ich rezortoch. Médiá
Pozitívne emócie vyhrávajú aj v B2B. Ukazuje to nová kampaň Slovenskej sporiteľne Banka stavila na humor, storytelling a evidence‑based marketing. Kampaňový koncept je navrhnutý na akceleráciu ďalšieho rastu značky Slovenská sporiteľňa v segmente firiem, so silnými brand assetmi v deji a konzistentným nasadením naprieč kanálmi. Marketing
Nemocnica prekvapí novými postavami. Na urgent mieria Ema Fajnor a Silvia Šuvadová Najnovšia epizóda seriálu Nemocnica prinesie na obrazovky TV JOJ dve známe tváre, ktoré si zahrali netradičné úlohy na seriálovom urgente. Vieme aké. Médiá
Technológie motivujú generáciu Z viac sporiť a investovať Exkluzívny prieskum XTB k Svetovému dňu sporenia ukazuje, že mladí ľudia fenerácie Z myslia na budúcnosť, no dve tretiny z nich dokážu prežiť bez príjmu len štvrťrok. Marketing
Dunaj skúša, koľko emócií diváci zvládnu. O život prišiel seriálový miláčik Eva Dušeková Tvorcovia seriálu sa v 12. sérii rozhodli pre radikálne riešenia. Vyžadovala si to aj doba, ktorá výrazne zasiahla do deja dobového Dunaja. Bombardovanie Bratislavy neprežila ďalšia hlavná postava. Médiá
Alma Career, bývalá Profesia, opäť zmení riaditeľa. Radoslav Rezák na čele firmy končí Túto informáciu potvrdil sám na sociálnej sieti LinkedIn. "Môže to byť prekvapujúce vzhľadom na množstvo vystúpení, ktoré prebiehajú, ale profesionál pracuje až do konca." Kto kam
Je to tu. Poznáme shortlisty prestížnej súťaže EURO EFFIE. Nájdete medzi nimi aj slovenské kampane? O európske ceny za efektivitu v reklame zabojujú tri naše agentúry. Spolu majú 5 shortlistov. Marketing
CNN Prima NEWS má na obraze novú posilu. Povolali svoju prvú AI moderátorku Noru Česká spravodajská televízia predstavila svoju prvú virtuálnu moderátorku Noru, ktorej ušili reláciu na mieru. No nie je v našich televíznych končinách jediná. Pred pol rokom vytiahla do vysielania počas hokejových majstrovstiev svojho AI avatara aj TV JOJ. Médiá
Halloween ovplyvnil playlist kinosál: Uvedú horory, anime, rozprávky či gotickú klasiku Chcete zažiť tohtoročný Halloween tak, ako sa patrí? Slovenské siete kín CINEMAX a CINEMACITY si pripravili filmový program, ktorý poteší malých aj veľkých divákov. V ponuke sú strašidelné aj zábavné novinky, špeciálne podujatie pre rodiny s deťmi, ale aj napínavé horory a anime pre tínedžerov a dospelých. Médiá
Packeta otvára sieť boxov aj pre iných dopravcov. Ako prvý sa pripája DPD Sprístupnenie siete výdajných boxov aj pre ďalších dopravcov predstavuje dôležitý krok k efektívnejšiemu využívaniu výdajnej infraštruktúry a väčšej kapacite pri výbere pre zákazníkov aj pre e-shopy. Aktuálne
Yaksha: Pekné a štylizované kampane fungujú menej, marketingu vládne "trashový" obsah Slovenský kreatívny producent Michal Novotný, známy ako Yaksha, sa na konferencii STRATÉGIE FÓRUM podelil o svoj nekonvenčný pohľad na budovanie značiek. Marketing
First-party dáta sa stávajú novým kapitálom výkonnostného marketingu Špecialistov na výkonnostný marketing sme sa pýtali, aké najväčšie výzvy aktuálne riešia. Marketing
Ako rýchlo rozšíriť firemné priestory bez nutnosti prerábky areálu Potrebujete rýchlo zväčšiť sklad, výrobnú plochu alebo iné firemné priestory, no nechcete strácať mesiace stavebným povolením a hlavne zdĺhavou výstavbou? Súčasný trh si vyžaduje okamžitú reakciu a flexibilitu, ktorú vám klasické murované budovy neponúknu. Existuje ale riešenie, vďaka ktorému získate stabilný a ... PR články
Silné emócie a odhalenie pravdy. Mara končí. Dnešná epizóda Ranča zmení všetko Rodinná sága Ranč, ktorú televízia JOJ vysiela každý pondelok a stredu o 20:40, pokračuje v dramatickej línii. Tajomstvo, ktoré bolo uložené do hrobu, vyplávalo na povrch – a s ním aj bolesť, výčitky a nové otázky. Médiá
Čo spája účinkujúcich v Jame levovej so seriálovým hitom Dunaj, k vašim službám? Ako sa im účinkovalo v Jame levovej a ako stíhajú popri všetkom aj nakrúcanie seriálu Dunaj, k vašim službám odpovedali v krátkom rozhovore. Poslednú epizódu tohtoročnej série Jamy levovej uvidíte dnes večer na TV Markíza. Médiá
Bombardovanie Bratislavy v Dunaji neprežil Oto Bočkay. Ako sa točili emotívne scény? Symbolický okamih nastal, keď sa počas nakrúcania v Trnave rozozvučali zvony z neďalekého kostola. Zvuk prinútil štáb na chvíľu prerušiť prácu, čo celej scéne dodalo ešte silnejší a emotívnejší rozmer. Médiá
Džentlmeni z Inkognita rozžiaria úplného nováčika v zostave, Jasminu Alagič Zaujímavý prvok dnes nastane aj pri hádaní tajných hostí - známych osobností. Hádači budú musieť odhaliť lyžiarsky trojlístok, bratov Žampovcov. Médiá
Markíza odtajnila svoju obchodnú politiku na rok 2026. Cena za reklamu stúpne o 9,75 % V minulých rokoch stúpala cena za reklamu dvojciferne. Televízny líder ju teraz dvíha miernejšie. Médiá
Veľké odhalenie na Ranči. Hrob prezradí tajomstvo, ktoré zničilo životy mnohým Rodinná sága Ranč, ktorú televízia JOJ vysiela každý pondelok a stredu o 20:40, prinesie chvíle pravdy. A táto pravda bude poriadne bolieť. Médiá
Režisér Peter Núñez: Naše filmy hrali aj aerolinky Emirates a Turkish Airlines a doku-série sa predávajú do 90 krajín Známy režisér nám v rozhovore prezradil aj to, ako po 20 rokoch vníma Superstar, ako hodnotí konzervatívny denník Štandard, pri ktorého zrode stál, aké doku-projekty pripravuje a čo má ešte v pláne. Médiá
O2 prináša na Vianoce najväčšie 5G pokrytie a posolstvo, ktoré prekoná každý signál: LÁSKU O2 vstupuje do vianočnej sezóny 2025 s významným míľnikom – prináša najväčšie 5G pokrytie na Slovensku, ktoré dosahuje až 97,47 % populácie krajiny. Marketing
Etika ako brzda kreativity? Nezmysel. Zhodujú sa experti Rady pre reklamu Rada pre reklamu oslavuje 30 rokov. Pri tejto príležitosti je dobré pripomenúť si základné pravidlá etiky v reklamy aj dôvody, prečo táto Rada vôbec v roku 1995 vznikla. Marketing
Od konferencií po roadshow: sieť kín v role eventových priestorov O tom, prečo si firmy čoraz častejšie vyberajú kiná ako priestor pre svoje podujatia, hovorí Matúš Dičér, Senior Event & Sales Manager CINEMAX. Marketing
Ako vybrať správnu výšku a šírku lešenia Výber správnej výšky lešenia rozhoduje o tom, či bude práca bezpečná a pohodlná, alebo naopak zdĺhavá a nepríjemná. Správne rozmery lešenia určujú nielen váš dosah a stabilitu, ale aj celkovú manipuláciu s lešením. Poradíme vám si vybrať tú správnu výšku a šírku lešenia presne pre vaše potreby. PR články
Vedran Gotvald je novým riaditeľom dopravy FM Logistic pre Českú republiku a Slovensko V novej funkcii bude úzko spolupracovať s Marekom Ziarkiewiczom, riaditeľom dopravy pre strednú Európu, a zameriať sa na ďalší rozvoj spoločnosti. Kto kam
Ako zvládnuť novú regulačnú vlnu v udržateľnosti? Začnite s ESG, radia experti Experti sa zhodujú, že optika ESG je kľúčom k zvládnutiu nadchádzajúcich regulačných a trhových zmien – od greenwashingu cez emisné účtovníctvo až po ekodizajn. Marketing
Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes? Etika v televíznej reklame už dávno nie je len o miere pravdivosti a formálnom dodržiavaní pravidiel, ale o hlbšom vzťahu k hodnotám spoločnosti. Aktuálne
Tomáš Palovský: Dôvera sa nerodí z rychlých kampaní, ale z dlhodobého záväzku Orange dlhodobo buduje dôveru zákazníkov prostredníctvom konzistentnej komunikácie, ľudského prístupu a spoločenskej angažovanosti. Marketing
Top 10 eventov, ktoré posunuli hranice brand experience Pozrite sa na TOP 10 najlepších svetových eventov roka 2024, ktoré ocenila porota prestížneho festivalu BEA WORLD. Marketing
365.bank povolala do tretej vlny kampane rytiera, rappera, rockera, indiána či skejtera Ani tentokrát nechýba obľúbená herecká dvojica Milan Ondrík a Martin Nahálka, no v ešte odvážnejších kostýmoch a nečakanejších charakteroch. Nová séria 5 spotov nesie rovnakú pointu: všetci „chcú tento účet“. Marketing
Kampaň pre Plamienok bojuje proti smútku aj umelej inteligencii čistým craftom Animovaný stop motion spot pre neziskovú organizáciu Plamienok od agentúry JANDL rozpráva dojímavý príbeh nešťastnej hračky, ktorá už viac nedokáže pomôcť svojej malej majiteľke. Marketing
Elektronika nedominuje online nákupom celý rok. Na jeseň sú lídrom pneumatiky Zimné pneumatiky sú v tejto sezóne najvyhľadávanejšou kategóriou online nákupov. Vyplýva to z dát nákupného poradcu Heureka. Marketing
Tereza Molnár: Dôležité je počúvať klientov a sústrediť sa na ich reálne potreby Tereza Molnár na konferencii STRATÉGIE FÓRUM hovorila o tom, že cesta k dôvere v bankách vedie cez kvalitnú zákaznícku skúsenosť a ľudský prístup. Marketing
Domino‘s zmenilo logo a nikto sa nerozčúlil. Je to zázrak či dobre spravený rebranding? Prvý veľký refresh za 13 rokov. Nové farby, nový font, nový jingle. A ľudia to skutočne milujú. VIP Blogy
Čo spôsobí jedna maringotka a čo budovanie farmy Vojty Kotka od nuly? Ukáže Prima SK Ako prebieha postupné osídľovanie úplne zarasteného pozemku, plánovanie budúcich výbehov a podobne, keď máte za chrbtom aktívnu manželku, ktorá vám prinesie radosť, a aj kopu práce. Či už len tým, že kúpi maringotku, ktorá ju zaujme v inzeráte? Nový dokumentárny seriál Farma Vojty Kotka prichádza aj na slovenské ... Médiá
Stopercentná pomoc vďaka 2%. Iniciatíva 2% Pomáhame spolu štartuje novú kampaň Kampaň pripravila kreatívna agentúra Slovák & Friendsa komunikáciu zastrešuje SKPR Strategiesukazuje, že aj malé rozhodnutia môžu mať obrovský dosah. Marketing
V Siedmom nebi s príbehom nevidiaceho Nora, ktorému AI okuliare vrátia zrak Nevidiaci Noro vďaka umelej inteligencii bude môcť opäť čítať, variť, či chodíť do mesta. Sledujte dojímavý príbeh v relácii Vila Rozborila dnes večer na JOJke. Médiá
V Možné je všetko! sa český hosť Ondřej Sokol zmení na dvojičku režiséra Pepe Majeského V obľúbenej hre Šikmá plocha sa prenesie na vojenskú základňu, kde Tomáš Maštalír si zahrá vojaka, Petra Polnišová jeho priateľku a do úlohy vojenského generála sa dokonale vloží Adam Bardy. Médiá
Víkendové diskusie: Už rok odsúva koalícia odvolávanie už 6 ministrov a čo s hazardom? V politických debatách sa tento víkend objavia dvaja politici až v dvoch rôznych reláciách a znovu sa ukáže, že politickú dominanciu stále držia v rukách muži. Už tretí týždeň po sebe je medzi pozvanými len jedna politička. Médiá
AI vo svete eventov: Bez ľudského zásahu by hrozila uniformita a priemernosť Mení AI spôsob fungovania eventových agentúr? Akým spôsobom ju vzužívajú a v čom vidia prínosy a riziká? Marketing
Nová éra PPC reklamy: Ako umelá inteligencia mení pravidlá hry v online marketingu PPC reklama sa za posledné roky výrazne transformovala. Manuálne nastavovanie kampaní a časovo náročná optimalizácia ustupujú sofistikovaným systémom umelej inteligencie. Marketing
Novou HR manažérkou Raben Group pre Slovensko a Česko sa stala Jana Rohlová Jej hlavnou úlohou bude podpora ďalšieho rastu spoločnosti prostredníctvom rozvoja ľudí, firemnej kultúry a angažovanosti zamestnancov. Kto kam
TN live ide karta. Za uplynulý týždeň zaznamenal vyše 560-tisíc pozretí videa Markíza si pochvaľuje. Jej online spravodajská platforma TN live, ktorá spája silu televízie, online prostredie a sociálne siete, dosahuje výborné výsledky naprieč platformami. Médiá
Voyo uvedie najväčší prípad korupčnej kauzy vo futbale s Pauhofovou a Latinákom Šesťdielna seriálová novinka Šťastíčku naproti je truecrime po česky – kriminálka, v ktorej sa namiesto mŕtvol rátajú góly a namiesto detektívov behajú po ihrisku funkcionári. Médiá
HBO Max zaujal svet globálnou hororovou kampaňou pre seriál To: Vitajte v Derry Kampaň presahuje vonkajšie lokácie. HBO Max s ňou prešlo svetové metropoly, ale rozšírilo ju aj do digitálneho priestoru cez spolupráce so značkami, influencermi, športovými podujatiami a ďalšími online kanálmi. Médiá
Zabudnite na planý poplach, v Dunaji bombardovali Bratislavu. Ako vznikali náročné scény? Televíznych divákov čaká poriadna dávka napätia, drámy a zimomriavkových scén v seriálovom hite Dunaj, k vašim službám. Nikto si nemôže byť istý, či prežije. Médiá
Dove vyzýva na zmenu: je čas chváliť dievčatá za schopnosti a odvahu, nie len za krásu „Krásna“ nestačí. Nová kampaň Zmeň kompliment ukazuje, že chválenie dievčat za vzhľad podkopáva ich sebavedomie. Marketing
Kulina si v novom spote od Somebody&Somebody posvietila na kvalitu Spot so sloganom „Posvietili sme si na kvalitu“ hravo ukazuje, že v Kuline nie je nič náhodné: každý produkt v ponuke je starostlivo vybraný odborníkmi. Marketing
Druhý zápas Slovana Bratislava v Konferenčnej lige UEFA sa nečakane posúva Začiatok stretnutia slovenského zástupcu sa posúva o takmer o dve hodiny skôr. Konkrétne začne o 18:45 hodine a predzápasové štúdio štartuje už o 18-tej. Môže za to očakávané výrazne nepriaznivé počasie. Médiá
A je to von. Andy Kraus prezradil v Dobre vedieť dlhoročné tajomstvo z Paneláku Andy Kraus posvätil v legendárnom seriálovom projekte lásku Zuzky Kubovčíkovej Šebovej. Pritom ani netušil, že obľúbená herečka už tajne randila s jej vtedy ešte len budúcim manželom, Michalom Kubovčíkom. Médiá
Matúš Bence: Vždy ma poteší, keď vidím trochu experimentálnejší vizuál Fotograf Matúš Bence hovorí o tom, ako sa mení úloha fotografie v ére videí, 3D vizualizácií a umelej inteligencie. Marketing
„Skipni fázu zlých jobov“: Teach hľadá nových lídrov pre školstvo Nezisková organizácia Teach, ktorá usiluje o lepšie slovenské školstvo, predstavuje novú náborovú kampaň pre svoj program Teach Next. Marketing
Sľub trhá rekordy. Ako zamieša karty medzi Zuzanou a Michalom sexi učiteľ Lukáš? Najskôr to roztočil v Dunaji, teraz sa objaví v Sľube. Herec, model a moderátor Ján Bakala, ktorý hral v Dunaji dôstojníka Horsta Grabeho, tentoraz prichádza do druhého markizáckeho seriálového hitu. Médiá
Soňa Lexmanová: Piliermi dôveryhodnosti sú konzistentnosť, transparentnosť a empatia Špecialistka na PR a komunikáciu hovorila na konferencii STRATÉGIE FÓRUM o kľúčových faktoroch, ktoré budujú dôveryhodnosť značky. Prezradila tiež, čo dôveru ohrozuje a ako zvládať krízovú komunikáciu. Marketing
Z ulice javisko. Kreativ Gang vytvoril pre Medicine famózny moment na Bielej noci Bratislava počas Bielej noci opäť ožila stovkami svetiel a inštalácií. Medzi nimi bol však moment, ktorý si ľudia zapamätali nie vďaka svetlám, ale tónom klavíra a energii tanca. Marketing
Jamu levovu dokonale prekvapí a uprace. Ocenia investori jasnú víziu declutteringu? Aj dnes čaká divákov ďalšia epizóda podnikateľskej šou Jama levova. Opäť uvidíme päť podnikateľov a ich päť nápadov. Jedným z nich je aj Zuzana Mrázová so svojím projektom Simplist. Médiá
Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu Čakanie a nakoniec vytúžené stretnutie s blízkymi sa stalo hlavným motívom tohtoročnej vianočnej kampane Orange, ktorú pripravila agentúra MADE BY VACULIK. Marketing
Novú reklamnú kampaň XTB so Zlatanom Ibrahimovićom spustili na 4 kontinentoch Investičná aplikácia predstavuje najnovšiu reklamnú kampaň s globálnym ambasádorom značky - legendárnym futbalistom. Ide o najrozsiahlejšiu kampaň v histórii značky, ktorá bude prebiehať na 13 trhoch a do konca roka. Marketing
Slovenská značka zabodovala: Prvenstvo v súťaži Obal roka 2025 za jedinečný dizajn Minerálna voda Gemerka s novinkami Gemerka Vitalita a Gemerka Imunita si odniesla prestížne ocenenie Obal roka 2025 v kategórii nealkoholických nápojov. Marketing
Rozšírená realita mení nákupné správanie a zážitok spotrebiteľov Predajcovia v nasledujúcich piatich rokoch celosvetovo investujú približne 20 miliárd dolárov do technológií rozšírenej reality. Ako ju vnímajú slovenskí spotrebitelia? Marketing
Tendre: férový proces je kľúčový pre obe strany (Anketa) Aký je tento eventový rok? A špeciálne ten náš slovenský? Zmenili sa rozpočty klientov na eventové aktivity? Došlo k rastu alebo poklesu dopytu po vašich službách? Marketing
ui42 predstavuje nové kreatívne oddelenie. Do vedenia nastupujú Ondrej Kořínek a Adam Hudeček Prvá slovenská digitálna agentúra ui42 rozširuje svoje služby o nové kreatívne oddelenie, ktoré spája strategické myslenie, technologickú precíznosť a silný kreatívny prístup. Kto kam
Pýtate sa, ako vyzerá nová VÚB banka? VÚB banka spúšťa svoju najväčšiu komunikačnú a vizuálnu zmenu za posledné roky s 360° kampaňou od MUW Saatchi & Saatchi. Marketing
Podcast Nezhasínaj! potvrdil svoj veľký úspech vypredaným live eventom Nadšenci hororových príbehov zažili 18. októbra unikátny večer na strednom Slovensku, konkrétne v meste Zvolen. Médiá
Ťažký týždeň: Sme drsnejší, ale nadávky nepoužívame. Nebudeme sa znižovať na úroveň parlamentu V podcaste Stratégií OK360° hovoria tvorcovia populárneho podcastu Ťažký týždeň - scenáristka Lucia Pazičová a moderátor Jakub Gulík. Médiá
Trnavské rádio v ofenzíve: Dvojročný rast vo všetkých kľúčových mediálnych metrikách Regionálna rozhlasová stanica Trnavské rádio potvrdzuje svoju silnú pozíciu a demonštruje významný rast v kľúčových parametroch, čím posilňuje svoju mediálnu relevanciu pre inzerentov a trh. Médiá
Miro Minarovych: Baví ma fotografia, v ktorej je príbeh zmrazený do jedného políčka Fotograf Miro Minarovych hovorí o tom, prečo aj v ére videí a umelej inteligencie zostáva sila statického obrazu jedinečná a čo robí fotografiu autentickou. Marketing
Výkonnostné agentúry 2025: Najrýchlejšie porastú videoformáty, retail media a AI-riadené kampane Špecialistov na výkonnostný marketing sme sa pýtali, pri ktorých formátoch očakávajú v nasledujúcich 12 mesiacoch zásadný rast. Marketing
Marketing spoločnosti Henkel na Slovensku a v Česku vedie Marie Hobzová Marie Hobzová zaujala pozíciu po Jane Očadlíkovej, ktorá postupuje do európskej štruktúry tejto medzinárodnej spoločnosti. Kto kam
Po rokoch sa pridáva k Markíze aj JOJka. Na Nový rok vystupuje z bezplatnej antény JOJ Group ukončí distribúciu svojich programových služieb v rámci voľného šírenia. Divákom ponúkajú iné alternatívy ako sledovať stanice tejto mediálnej skupiny. Médiá
Ruža pre nevestu Česko prináša svetový unikát. Nevestu si budú vyberať sexi dvojčatá Úspešná šou Bachelor Česko 2025 sa vracia na Voyo s očakávanou druhou sériou, ktorá prinesie ešte viac romantiky, dramatických zvratov a prekvapivých momentov. Médiá
Mám najmenší prehľad o reklamách zo všetkých ľudí, ktorých reklama živí. A to vrátane recepčných V reklame pracuje už 25 rokov a považuje sa viac za idemakera ako art directora. Baví ho dizajn a hlavne jeho kolegovia v tíme. Art Leader THIS IS LOCCO Martin Larry Jaňák v rozhovore prezradil, ako hľadá unikátne idey a prečo majú v tíme dokonalú symbiózu. Marketing