Attila Végh schytáva ďalšiu ranu: Už tretia značka odskakuje od spolupráce Po Renaulte a Pierre Baguette ruší spoluprácu s populárnym influencerom a bojvníkom MMA pivovar Corgoň. Marketing
GroupM aj Mindshare majú nové vedenie Organizačné zmeny v GroupM majú posilniť jej pozíciu v CEE regióne. Kto kam
Redaktorka Markízy Gabriela Kajtárová mení svoje pôsobisko TV Markíza si plánuje podchytiť tému eurovoľby vo veľkom. V Bruseli plánuje vlastnú redakciu a bude prinášať zaujímavé príbehy ľudí, ktorí uspeli na európskej úrovni. Médiá
Nemecká značka oblečenia s.Oliver oslavuje 20 rokov na slovenskom trhu Na Slovensku a v Českej republika sa značka s.Oliver objavila v roku 2004. Dnes má u nás štyri predajne a v Česku 29. Marketing
Lenka Filas: On-trade upgrade Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie Marketing
FAIRSQUARE bude približovať svet práva cez PR agentúru Kharisma Advokátska kancelária FAIRSQUARE prešla začiatkom roka rebrandingom, ktorého súčasťou je nový názov, ako aj identita. Marketing
Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku Produkt je taký neodolateľný, že s ním nebudete môcť prestať. Marketing
Korporátnu komunikáciu v BILLA vedie Jana Riečanská, Marek Kravjar je novým hovorcom Nové oddelenie korporátnej komunikácie majú v sieti supermarketov od januára 2024. Vytvorili ho po zmene svojej organizačnej štruktúry. Kto kam
Dve televízie vysielajú vlastný seriál Iveta. Markíza s ním uhrala priemer, Jojke padá na dno V piatkový prime-time sa odohral silný súboj dvoch televízií a nedeľa znovu jednoznačne patrila televíznej tanečnej šou Let´s Dance. Médiá
Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou Zameriava sa na zásadný problém seniorov. Marketing
O2 spúšťa kampaň k novej SIM-ke O2 Junior navrhnutej pre rodičov Ide o ďalšiu kreatívnu kampaň, ktorá prináša zákazníkom jednoduché riešenie, čím nadväzuje na posolstvo „Pretože nám záleží“. Za kampaňou stojí agentúra TRIAD. Marketing
Prevádzkovateľ 6 tisíc e-shopov: Slovensko čaká v online nakupovaní silný rok Dáta spoločnosti Shoptet, ktorá prevádzkuje tisícky slovenských e-shopov, predpovedajú, že rok 2024 bude z pohľadu e-commerce úspešnejší, ako tie minulé. Aktuálne
SkyShowtime spúšťa predplatné s reklamou. Predaj reklamy jej zastreší Paramount Medzinárodná streamovacia platforma pre existujúcich klientov ponecháva 50 percentnú zľavu. Ale aj tak si budú musieť po novom priplatiť. Médiá
Uletená policajná posila Nikol je späť. Ešte bláznivejšia, originálnejšia a výnimočnejšia Komediálny kriminálny seriál s Táňou Pauhofovou v hlavnej úlohe bude na obrazovkách TV Markíza už od pondelka 22. apríla 2024 pokračovať ďalšími ôsmimi premiérovými epizódami. Médiá
Young Lions 2024: Poznáme výsledky, víťazi idú do Cannes Výsledky súťaže mladých talentov v reklame sú známe. Porota rozhodla o cenných kovoch aj miestenkách na prestížny medzinárodný festival. Marketing
Attila Végh stratil ďalšieho sponzora. Známej bagetérii prekážali jeho vulgárne vyjadrenia Športovec poskytol ešte minulý týždeň pre CNN Prima News rozhovor, v ktorom sa nekontrolovateľne pustil do svojich hejterov. Marketing
Víkendové diskusie aj o možnom zmrazení eurofondov, či o slobode slova a médiách Po tom, čo vládni politici odmietli chodiť do politickej diskusie Na telo, sa Markíza rozhodla, že svojich hostí dopredu prezrádzať nebude. Médiá
Streamer MAX prezradil ceny predplatného pred spustením rozšírenej služby u nás Všetky možnosti predplatného budú zahŕňať kompletné vysielanie olympijských hier v Paríži 2024, a to naživo aj na vyžiadanie. Médiá
Sobotné večery budú patriť československej popovej ikone. Iveta mieri z Voyo do Markízy Prvých šesť epizód série, ktorá mapuje dve dekády života a kariéry Ivety Bartošovej, uvidíte počas troch sobotných večerov. TV Markíza seriál uvádza na 10. výročie jej tragického úmrtia. Médiá
Česko-slovenská PFX Group, ktorá pracuje na hollywoodskej produkcii, expanduje Spoločnosť pracovala na vizuálnych efektov do seriálu Stranger Things či na výrobe efektov do filmu Napoleon od režiséra Ridleyho Scotta. Teraz mieri aj do Poľska. Médiá
Na nože pri obrovskej sile. Šliape na päty diváckym hitom Let´s Dance či Dunaj Kuchárska reality šou včera pokorila magickú hranicu sledovanosti a prepisovala svoje doterajšie rekordy. Médiá
Pozrite si promo Jojky k majstrovstvám v hokeji. Stavili na emócie a svietiace hokejky Pod novú promo upútavku sa podpísal kreatívny tím Jojky pod vedením Ondreja Garana Hutníka. Médiá
Kooperativa reaguje na kauzu s vykradnutou prevádzkou influencera: Mrzí nás, ak sa cítite oklamaní Poisťovňa hovorí, že iba chcela upozorniť na riziká, ktoré život prináša. Marketing
Bob a Bobek v novej edícii a kúzelnej kampani Harmony “Harmony ponuka, z kúzelného klobúka”, tak znie claim novej kampane Harmony na podporu limitovanej edície produktov Bob a Bobek. Marketing
Ako dokázať, že marketing prináša značke reálnu hodnotu? Vytváranie hodnoty je najdôležitejšou úlohou v každom biznise. Marketing tu hrá kľúčovú rolu. Jeho úlohou je vytvárať hodnotu uspokojovaním potrieb ľudí. Vďaka vynikajúcemu marketingovému prístupu bude viac zákazníkov nakupovať viac produktov, častejšie a za vyššiu cenu. A to akcionári chcú. Marketing
Dramaturg Ruže: Stavili sme na absolútny unikát, ktorý v Bachelorovi ešte nebol. A vyšiel Najbližšia epizóda najzamilovanejšej reality šou bude plná vyhrotených emócií. Aj takéto drámy musel v šou zvládať jej dramaturg Radúz Kafka. Ako sa mu pracovalo s dievčatami, ale aj ďalšie pikošky zo zákulisia šou, nám porozprával v rozhovore. Médiá
Bývalý Markizák Henrich Krejča má novú prácu Po desaťročiach v médiách sa zamestnal v Slovenskej akadémii vied. Kto kam
Vznikne šesťdielny seriál o francúzskej prvej dáme Brigitte Macronovej Dej v životopisnej sérii sa zameria najmä na romantické aspekty života manželky francúzskeho prezidenta. Médiá
Tomáš Bezák z Lidlu: Naďalej budeme robiť porovnávaciu reklamu. V zahraničí funguje ešte ostrejšie Tomáš Bezák v podcaste Stratégií OK360° hovorí aj o prešľapoch a chybách, ktoré značka vo svojej slovenskej histórii urobila. Marketing
Toto je elektronická recepčná Welcomo, automatizáciu vstupu do budov rieši AI Rýchlosť, s akou si inovatívne technológie, automatizácia a umelá inteligencia nachádzajú cestu do všetkých segmentov života, je veľmi vysoká. Prichádza však nové riešenie. Aktuálne
9,5 z 10 zákazníkov je spokojných s Radosťou. Nová kampaň je zo sveta roztlieskavačiek Operátor v appke Radosť tomto roku oslávi už štvrté výročie. Predstavuje novú mediálnu kampaň, ktorú postavil na spokojnosti zákazníkov. Marketing
Kým Simonina šou Donaha! zbúrala Silvester, jej manžel Joe Trendy sa pýta "Prečo práve ja?" Nakrúcanie programu pre sekciu Voyo špeciál je naplánované na pondelok 20. mája 2024 a fanúšikovia stand-up comedy žánru môžu byť aj tentokrát jeho súčasťou. Lístky sú už teraz dostupné v predaji. Médiá
Dramatické vyvrcholenie seriálového hitu Zrada zabralo, ale na svoj štart nestačilo Desaťdielna psychologicko-dramatická séria, ktorú Markíza adaptovala z britského originálu, divákov bavila a zaradila sa medzi najúspešnejšie programy tejto jari. Médiá
Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety Ktorý moment, trend, udalosť, kampaň, inovácia z uplynulých mesiacov stojí podľa vás za povšimnutie? Pýtali sme sa expertov digitálnych agentúr. Špeciálne prílohy