Slnko v sieti? Bola to oslava filmu na politickom mítingu opozície v priamom prenose, hodnotí predseda Rady RTVS Igor Gallo v rozhovore pre agentúru SITA vyjadril svoj názor na odovzdávanie cien Slnko v sieti, ktorý divácku verejnosť rozdelil na dva tábory. „Nechcem byť ironický, ale oba názory vnímam ako správne,“ povedal. Médiá
Tatra banka v novej kampani vstupuje do detského sveta finančnej gramotnosti Nová kampaň svetovo najoceňovanejšej slovenskej banky od MADE BY VACULIK predstavuje jej najmladšiu inováciu, prvú Detskú mobilnú aplikáciu TABI od Tatra banky. Marketing
Za lístkami na Let‘s Dance turné za len tak zaprášilo. Markíza pridáva ďalšie termíny Všetkým fanúšikom tanečnej šou Let‘s Dance umožní veľkolepé turné v slovenských mestách zažiť večer plný tanca, hudby, zábavy a úžasných kostýmov. Médiá
Značka Amawell si pre kampaň na vstup do e-commerce vybrala Kreator Group Kreator Group vyskladal tím expertov z agentúr Wiktor Leo Burnett, Starmedia, DataConcept, Data on Steroids a Leopard Production. Marketing
Stand-up comedy šou sú na streame hit. Po ich úspechu na Voyo prináša svoj prvý aj Joj play Konečne Spolu. To je názov nového stand-up comedy špeciálu dvojice komikov Michaela Szatmaryho a Tomáša Hudáka. Médiá
Najväčší hráč na trhu udržateľnej mobility, značka Ayvens vstupuje už aj na slovenský trh Slovensko sa stalo jedenástou krajinou z celkového počtu 42 krajín, v ktorej sa spustila komunikácia novej značky Ayvens. Značka na Slovensku operuje s flotilou viac ako 17 000 vozidiel. Aktuálne
Novou moderátorskou posilou Fun rádia je známy influencer a youtuber Exp0ited Peter Altof sa ako „Moderátor v zácviku“ predstavil verejnosti v podvečernom vysielaní Najväčších nových hitov a aj v článkoch a krátkych videách na sociálnych sieťach viacerých slovenských médií. Médiá
Fitshaker má novú kampaň. Poukazuje v nej na sebavedomie, ktoré sa dá nadobudnúť cvičením V kampani z dielne agentúry Kreatívna Dvojica znie opäť známa pieseň Sme také, aké sme. Marketing
Poznáme víťazov národných filmových cien Slnko v sieti. Najviac ocenení získal Invalid V piatok 26. apríla sme spoznali filmové diela a tvorcov, ktorým Slovenská filmová a televízna akadémia udelila ocenenia za rok 2023. Médiá
Spoznajte víťazov Digital PIE 2024 a Digital PIE agency Na galavečere sa rozdalo až 90 ocenení PIE. Vychádzajúcou hviezdou je Signity, special award má TrollWall AI, DIGIAL PIE AGENCY 2024 je This is Locco. Marketing
Víkendové diskusie: Zákon o neziskovkách, zmena RTVS na STVR i duel Lipšic a Šramko Markíza po dvoch týždňoch mlčania, kedy dopredu nechcela prezradiť hostí víkendového Na telo, tento týždeň už obsah relácie netají. Prinesie aj exkluzívny prieskum preferencií politických strán. Médiá
Nečakaná novinka. Tanečná šou Let‘s Dance vyrazí na veľkolepé turné po Slovensku Štart predaja vstupeniek a prvé mestá, do ktorých zavíta jesenné turné Let‘s Dance, budú odtajnené už túto nedeľu, 28. apríla, počas televízneho priameho prenosu tanečnej šou. Médiá
Problém stalkingu a kyberstalkingu rieši v kampani poradenské centrum ALEJ Kampaň zameranú na nebezpečné prenasledovanie a obťažovanie, nie len v online svete, môžete vidieť aj v priestoroch nákupného centra Eurovea v Bratislave. Ukazuje v ňom správy, ktoré stalkeri posielajú ženám. Marketing
Tomáš Maštalír ako ťahák ďalšieho krimi seriálu, tentoraz pre Českú televíziu Ostravské štúdio ČT prinesie novú trojdielnu krimisériu do režiséra Petra Bebjaka od 28. apríla. Od rovnakého dátumu si ju budete môcť pozrieť aj na Voyo. Médiá
Zamestnanci RTVS dnes protestovali proti vládnemu zákonu v smútočnom oblečení Tento akt, Čierny deň RTVS, symbolizuje pomyselné úmrtie slobody, nezávislosti a verejnoprávnosti v prípade zániku a politického ovládnutia verejnoprávneho telerozhlasu. Médiá
Poznáte nový svetový megahit v streamingu? Vieme detaily z natáčania minisérie Šógun Seriál sa, od svojho spustenia začiatkom roka, stal vo svete číslo 1 medzi premiérovými seriálmi pre dospelých. Médiá
E-shopom hrozí prepad tržieb. Podporu cookies tretích strán ukončí už aj Chrome Po tom čo podporu súborov cookie tretích strán ukončili známe prehiadače Safari, Mozilla, či Edge, plánuje tento rok eovnaký krok urobiť aj gigant Google. Aktuálne
Spustili natáčanie nového Voyo Originálu Bora. Jeho prípravy trvali dlhých 7 rokov Šesťdielna komediálna detektívka ponúkne napätie, záhady v štýle Agathy Christie, humor čierny ako olivy a hviezdne obsadenie s poprednými českými a slovenskými hercami. Médiá
RTVS sa má zmeniť na STVR. A to nie je všetko. Bude mať viac reklamy ako Markíza a Jojka? Vláda sa pustila do zmien fungovania RTVS vo veľkom. Okrem zmeny názvu na Slovenskú televíziu a rozhlas im chce pridať peniaze cez výrazné zvýšenie povolenia reklamy. Médiá
Čaká nás najväčšie superhrdinské dobrodružstvo. Sily spojili Deadpool a Wolverine Nová marvelovka Deadpool a Wolverine príde do našich kín koncom júla. Štúdio Marvel predstavilo úplne nový trailer. Médiá
Dve televízie vysielajú vlastný seriál Iveta. Markíza s ním uhrala priemer, Jojke padá na dno V piatkový prime-time sa odohral silný súboj dvoch televízií a nedeľa znovu jednoznačne patrila televíznej tanečnej šou Let´s Dance. Médiá
Redaktorka Markízy Gabriela Kajtárová mení svoje pôsobisko TV Markíza si plánuje podchytiť tému eurovoľby vo veľkom. V Bruseli plánuje vlastnú redakciu a bude prinášať zaujímavé príbehy ľudí, ktorí uspeli na európskej úrovni. Médiá
Tender roka: ČSOB po 17 rokoch mení kreatívnu agentúru O kreatívu celej skupiny ČSOB - a teda banky, poisťovne, leasingu, aj ČSOB Advisory a ČSOB nadácie sa bude po novom starať MullenLowe GGK, ktorá nahradí MUW Saatchi&Saatchi. Aktuálne
Iva Ambrožová z Lego: Až tretina slovenských rodín sa vôbec nehrá Rodičia varia a upratujú, hoci vedia, že spoločná hra ich deťom prospieva. Marketing
Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach Chief Creative Officer agentúry MADE BY VACULIK tento rok predseda porote Young Lions. Mladí podľa neho chcú tvoriť, dokážu sa za svoje nápady postaviť, no potrebujú vo svojich agentúrach väčšiu podporu a dôveru. Marketing
Začína sa najväčší festival pracovných príležitostí Profesia days Kreatívnu komunikáciu na podporu populárneho eventu má už druhý rok na starosti agentúra Respect APP. Aktuálne
Nemecká značka oblečenia s.Oliver oslavuje 20 rokov na slovenskom trhu Na Slovensku a v Českej republika sa značka s.Oliver objavila v roku 2004. Dnes má u nás štyri predajne a v Česku 29. Marketing
Lenka Filas: On-trade upgrade Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie Marketing
Attila Végh schytáva ďalšiu ranu: Už tretia značka odskakuje od spolupráce Po Renaulte a Pierre Baguette ruší spoluprácu s populárnym influencerom a bojvníkom MMA pivovar Corgoň. Marketing
FAIRSQUARE bude približovať svet práva cez PR agentúru Kharisma Advokátska kancelária FAIRSQUARE prešla začiatkom roka rebrandingom, ktorého súčasťou je nový názov, ako aj identita. Marketing
Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku Produkt je taký neodolateľný, že s ním nebudete môcť prestať. Marketing
Korporátnu komunikáciu v BILLA vedie Jana Riečanská, Marek Kravjar je novým hovorcom Nové oddelenie korporátnej komunikácie majú v sieti supermarketov od januára 2024. Vytvorili ho po zmene svojej organizačnej štruktúry. Kto kam
Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou Zameriava sa na zásadný problém seniorov. Marketing
O2 spúšťa kampaň k novej SIM-ke O2 Junior navrhnutej pre rodičov Ide o ďalšiu kreatívnu kampaň, ktorá prináša zákazníkom jednoduché riešenie, čím nadväzuje na posolstvo „Pretože nám záleží“. Za kampaňou stojí agentúra TRIAD. Marketing